27/8


Början av den här dagen var ett rent helvete. Min klantighet och otur går nog inte att slå.

Men kvällen var iaf trevlig med thimat och bio =)

Nu blir det att ligga i sängen resten av kvällen med en bok och bara ta det lugnt.
Har hamnat i en av mina läsperioder igen som gör att mitt sociala liv är lika med noll då jag väljer bort nästan allt för att ligga och läsa ist

Ska väl vara tacksam att jag fått så underbara vänner som känner mig tillräckligt bra att de accepterar den lilla egenheten hos mig =)

Imorgon blir det att dra in till stan och möta Malin efter att hon slutat. Vet inte vad vi ska hitta på än men något blir det nog.

 

Sussa sött



Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 // 07:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback