15/8



Dagens stora planer var: lunch med Emmy sen städa o tvätta.

Lunchen blev lite sen då jag försov mig (ovanligt jag vet) till kl ett. Jag är skicklig!

Vid tre hade jag iaf lyckats ta mig in till stan och slutade med att vi åt på Café 60. Länge sen jag var där nu men det var lika gott som jag mindes det

 

Som vanligt har jag inte minnet som krävs för att ta en bild innan jag börjar äta men här får ni se min och Emmys halv ätna lunch


Varföe lägger man egentligen upp bilder på vad man äter på bloggen? Menar det finns väll ändå inte som faktiskt är intresserad av att se det..?

Emmy gillade sin paj men är inte säker på om hon är lika förtjust över att vara med på bild



Tyvärr var bilden så klockren att du måste vara med =P


Dagens andra plan blev det inte mycket av. Är för lat antar jag. Lyckades tvätta lite iaf.

Ska se om jag lyckas lägga upp några bilder från "Avslutet" festen imorgon. Ikväll orkar jag inte. Det är sent och den här flickan måste vara på jobbet kl åtta imorgon =/

 

Men bara tre dagar kvar sen blir det Liseberg =D


Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback