Tvilling


Något jag tycker är intressant men som jag inte riktigt är säker på vad jag tycker om är det här med stjärntecken. Horoskop tror jag inte alls på även om jag vet att det är nära koplat till stjärntecken.
Själv är jag tvilling och kanske lurar jag mig själv men tror ändå att jag passar in ganska bra i vad som sägs om dom. I alla fall till viss del.

En beskrivning av Tvillingen 

Det tredje stjärntecknet är Tvillingarna och symbolen med två streck som ramas upptill och nedtill av tvärstreck är också symbol för det dubbla i tecknets karaktär.

Du är en utåtriktad person som har lätt att få kontakt med andra människor. Andra uppfattar dig som en charmig och generös person full av glädje och roliga idéer. Du tycker om att prata och är inte blyg. Rastlös och otålig som du är trivs du bäst med ett rörligt och omväxlande arbete. Helst ett där du ofta får chans att lära känna nya människor och se nya platser. En av dina sämre sidor är att du sällan har tålamod att fullfölja dina projekt.

Det finns en dubbelhet i Tvillingarnas karaktär. Du skiftar ofta humör och kan ena minuten vara glad och pratsam och nästa stund tyst och tankfull. Ena dagen är du en elegant världsdam och nästa dag står du och målar en stol eller skrapar båten i gamla kläder.



Vet inte riktigt egentligen. Kanske är det som med religion, jag finner det intressant och roande men inte något jag direkt tror på. Känner flera personer som är raka motsattsen till vad det sägs att de ska vara när det gäller deras stjärntecken så antagligen är det bara en slump att jag finner vissa likheter i mitt.




sv; haha nej verkligen inte ;p

2010-04-14 // 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback