Sussat sött?


Nu sitter jag och dricker mitt kaffe. Har insett att Saara inte litar på mig. Hon går och väcker mig flera gånger. Inser hon inte att jag planerar att gå upp så fort jag har sovit lite till..? Fast i morse var jag lite förolämpad, när jag faktiskt gick upp så var inte kaffet klart!? Vad e de för stil egentligen? 
Men som sagt nu har jag fått kaffe.

Ikväll blir de utgång i huddik. Saara säger att vi kommer bli rädda för alla bönder här som går ut och festar i joggingkläder och meckbyxor. Antar att vi kommer bli utstötta med våra fest kläder.
Vi tänkte köra på hårt även om ingen annan gör de. Är för sällan jag Lollo och Saara har möjlighet att gå ut tillsammans för att inte göra det ordentligt.

Hade ett missat samtal från nått skumt nr och när jag messade det till 118100 visade det sig vara från någon Gunnar i Enköping. Vad kan Gunnar från Enköping vilja mig? Tror jag måste ringa och kolla när jag druckigt upp kaffet.


Jag kan ha uptäckt att jag har en kamera på min lilla dator. Skål!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback