Så typiskt


Kommer på där när jag ska gå och lägga mig att jag borde slänga ner kläderna jag ska ha på festen imorgon i väskan så jag inte glömmer dom när jag åker till jobber (Jag är inte så smart när jag e nyvaken)

När jag ändå håller på tänker jag att jag måste juh testa kläderna som jag valde förra veckan. Det ser hemskt ut! Så jag spenderade nyss en och en halv timme med att hitta nya kläder. Eftersom festen har ett tema funkar det inte med vad som helst. Nu är det sent och jag ska upp och jobba imorgon =/

 

Btw så har jag skjutit upp valborg en dag. Det var inget speciellt med den här kvällen. Inga brasor tändes. Ingenting hände. Okej? Imorgon firar vi ist.

 

Dagens lärdom: Tappa inte locktångar på nakna ben, det gör ont.

 

 



Haha det kommer bli as-nice! men aj aj åt att du tappa locktången :P

2010-05-01 // 01:10:27

Jag diggar engagemanget inför festen!

2010-05-01 // 09:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback