Men nej!


Ni ar väl hört de där om att vulkanaskan har ställt in flyget över större delen av Europa. Jag har hört lite smått om det men inte riktigt orkat bry mig. Menar jag ska inte åka någonstans och är egentligen mest bitter mot dom jag känner som ska åka någonstans.

Men vet ni vad jag kom på för en stund sen. Min Nuppinen är i England nu! Hon är planerad att flyga hem först om 1 1/2 vecka men tänk om det fortfarande håller i sig då? Jag har juh tänkt tvinga ner henne til stockholm när hon kommer hem juh!
Tänk om det håller i sig jätte länge och hon missar sin student och min födelsedag? Hon kommer få vara kvar där i flera år och när hon kommer hem kommer jag ha blivit gammal och grå och hon kommer vara en tråkig britt i tweedkläder!

Mitt liv är över! Jag och Lollo kommer åka till norrland och det kommer inte finnas någon där som gör kaffe åt oss


                                                      Det här är hemskt!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback