Jo jag var visst rökare


Jag har vunnit kampen om cigaretterna!!

När jag åkte från jobbet hade jag tre cigaretter och 27 kr. Det är då man undrar varför fan tog de bort de små paketen? När jag kom hem och insåg att min rikedom utökades till 29.50 kr tyckte jag att mitt liv var förstört. I typ fem minuter medans jag tog en cigg.

Men sen kom snilleblixten! Colaflaskor = Pant = Pengar Och tror ni inte att det visade sig att jag hade pantflaskor värda hela 14 kr.

Så jag rusade iväg, kom till affären en kvart innan den stängde och nu är jag hemma ett cigarett paket rikare.

Vad jag gör när det här paketet är slut är inte ett problem jag tänker bry mig om nu.
Någon gång ska jag försöka lära mig det här med ekonomi




Man måste ha pengar för att kunna spara pengar och sedan ha pengar. Det är svårt. Men att spara eller få arv, det är det som gäller.



Och tjejen ... sluta rök!! Det är så osexigt, dyrt och man blir sjuk.



Ha det bra ... :o)

2010-04-20 // 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback