Imorgon blir de Norrland


Sitter i sängen och tittar på Big bang theory. Kul serie. Borde egentligen packa eller något annat vettigt men kör på uppskjutnings metoden här.
Imorgon blir de av till Saara i norrland med sötnosen Lollo. Saknat min Nuppinen =D Jag och Lollolis tänkte ta bilen så blir en liten roadtrip vilket är en av mina favorit sysselsättningar. Älskar att åka långt med bil, bäst är när det är mörkt och regnar oxå. Hjälper antagligen att de aldrig är jag som kör för har hört att de inte är så kul att göra det i sånt väder. Men är jätte mysigt att vara passagerare!

Planen är att viåker imorgon vid 11 tiden och kommer hem igen på torsdag. Har tänkt ta med mig den lilla datorn och de mobilanätet så jag kan skriva lite bland annat här men kommer antagligen bli mest mobilbloggande.
Som ni kanske märkt är jag riktigt stolt över att jag lyckades lära mig det. (Vi behöver inte nämna att det var löjligt enkelt)

Nu ska jag messa Sebbe innan han tror att jag glömt honom helt sen ska jag roa mig med sista delen av boken Imperiets dotter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback