Hemma igen


Nu är jag nyss hemkommen och brde egentlien inte sitta här och skriva. Anders ska hämta mig kl tre och innan dess borde jag verkligen duscha.

Blev kvar hos Sebbe inatt vilket inte riktigt va planerat. Men båda två lyckades somna på soffan vid typ åtta. Vaknade vid tre i natt då Sebbe sa att han skulle gå och lägga sig i sängen och självklart fick jag sova kvar över natten. Har ingen aning om det ens är möjligt att ta sig hem från Blackeberg tre på natten så jag blev kvar.

Att Sebbe var så trött har en förklaring då pojken just kommit hem från en riga kryssning och va så där lagon bakis. Min förklaring finns dock inte. Hade juh fakitskt sovit ganska bra natten innan.

Ett samtal liggandes i varsin ände av soffan

Jag: Jag e röksugen
Sebbe: Mm
Jag: Ska vi röka?
Sebbe: Aa
Jag: Du får resa dig först
Sebbe: Okej.
Ingen rör sig
Jag: Ska vi vänta en stund?
Sebbe: De låter bra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback