God morgon!


Kl är nu halv 11 och jag ar klarat av punkt 1 och 3. Tycker jag gjort bra ifrån mig. Men vem trodde egentligen att jag och Lollo skulle komma iväg i tid?

Det är faktiskt snöns fel! Hur kan det snöa idag egentligen de var juh för i helvete vår nyss!?

Iallafall har vi skjutigt upp avgången tills 12/13 tiden. Därför bestämde jag mig för att jag har tid att sova en timme nu =)


Btw, förra veckan hände det sjuka att jag fick flera komentarer av människor jag inte kände. Blev seriöst helt varm inombords. Att det finns folk där ute som jag inte känner som faktiskt läser mig blogg =D
Sen har jag inte räknat ut hur man svarar på komentarer så tackar er öppet här ist

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback