Go natt


Nu har jag hittat hem även om det tog sin tid. Lyckades missa varje buss och tåg jag kunde på vägen hem. Förstår inte riktigt det här med hur jag lyckades hitta vänner som alla bor på fel sida om stan. När alla förutom jag kunde ta skjus med Patricia eftersom de låg på vägen kändes det smått orättvist.
När jag satt i vällingby och skulle få vänta en halv timme på bussen kom jag på den smarta iden att jag sover hos Sebbe ist =D Men nej människan hade mobilen avstängd, sen när började han med det ?

Som sagt nu är jag dock hemma. Kvällen va kulig, Mattias hade ett föråldrat frågespel med fel svar på frågorna, Jocke ville ge oss sockerkick, Malin va hög på spraylim och jag fick använda mina nya skor för första gången! Ska försöka lägga in vanan att ta med (och använda) min kamera lite mer tror jag.

Men nu borde jag sova, ska upp til jobbet imorgon. Är inte helt säker på vilken tid dock. Börjar antingen 8 eller 9. Tror det är ´kl 9 jag ska börja så vi hoppas på det. Ringer dom och frågar vart jag e imorgon så får de vara. Hellre en timme sen än en timme tidig faktiskt. Och btw e jag ledig nästa vecka Yeey för mig!!


Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback