Gnäll


Sitter hos mamma och dricker kaffe. (Ovanligt, jag vet) Känner egentligen ett stort behov av att tvätta håret och hitta en borste. Är glad att jag inte planerar att visa mig någon annan stans än här och hos pappa idag.

Funderar oxå på om jag måste byta nr. Vill inte gillar mitt nummer men det här börjar bli jobbigt. Vart går egentligen gränser för att kunna kalla någon stalker? Tycker det har gått för långt för att bara vara efterhängsen nu... =/

Tele2 är elaka oxå. Fick dubbla räkningar och självklart betalade jag in båda innan jag upptäckte att det blivit fel. Så har spenderat nästan en timme med telefon kö och tjafs med dom. Ringer för för mycke pengar gör jag oxå.

Blää det här va ingen bra dag


Känner mig så het idag !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback