By the way


Jag vill inte gnälla på er som läser här, absolut inte. Att jag har folk som faktiskt läser de här är fortfarande förvirrande för mig och jag är löjligt glad över det. Vi behöver inte nämna at jag trackar alla jag känner för att dom ska läsa

Men, jag är smått besviken över att ni aldrig kommenterar. Inte ens när jag ställer en fråga.

Så jag tyckte att när ni tittar in här kan ni väl ta er någon minut och svara på den här frågan.

Tack så mycket =)



tjutju!

(TÄVLING I BLOGGEN sötnosar - vinn en trendig klocka)

JLlicious.blogg.se

2010-04-20 // 15:41:25

Folk orkar helt enkelt inte. Allt ska gå så kvickt ... att stanna till, tänka och skriva. Det är svårt.

2010-04-20 // 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback