Bara för att


Då jag just för tillfället inte orkar berätta om något vettigt men ändå känner att jag vill göra ett inlägg så tänkte jag dela med mig av lite totalt onödigt vetande

Coca Cola var från början tänkt till att vara medicin.

Den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord. (Och folk klagar på att jag dricker så mycke kaffe..?)

På Al Capones visitkort stod det att han sålde begagnade möbler.

Jag äger 22 par skor varav 10 bara blivigt använda en gång och fyra ingen gång. (Av de fyra är tre par nyköpta vårskor)

I varje avsnitt av tvserien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på. (Letar alltid efter stålmannen så fort jag ser Seinfeld numera)

Sköldpaddor kan andas genom rumpan.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback