Dumma dumma människa

Allt mitt tjat om min nya kurs å vad händer... Jo min dumma kursledare går och blir sjuk =/
Dom ringde från universitetet kvart i nio (!!) imorse och sa att kurs starten blivit uppskjuten till nästa måndag. Skit kul verkligen. Sen kände man sig lagom smart oxå sådär nyvaken som man var.. =/..
Tror jag ska sluta se fram emot saker. Då kan man lixom inte bli besviken när de inte blir av med när saker faktiskt händer så blir man glatt överaskad.

Tänkte dra iväg å träffa kursfolket eftersom jag ändå var ledig men Malin skulle inte gå och tror inte att jag skulle hitta till det dumma stället utan henne. Jag går vilse för lätt. Plus att Lollo ringde och tyckte jag skulle fika med henne så de lät bättre än att gå vilse.

Riktigt trevligt sällskap vi var, lilla Lollo var sjuk och jag var grinig, så vi klagde mest på allt. Men det är väl så de ska vara =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback