Veckan

Intressant hur saker och ting inte kan sprida ut sig mer. I veckor i streck är man halvt utråkad för att de inte händer så mycket intressant sen plötsligt händer så mycke att man knappt hinner med.. nästa vecka tror jag kommer bli en sån vecka.

De största av allt är bröllpet!! Om exakt en vecka gifter mina kära mödrar sig =) Hur underbart och kul som helst men faan va mycket de e som måste fixas när man ska ha bröllop.
Sen e de kursena. Eftersom religionen blev uppskjuten har jag två kurser som startar den här veckan. Religionen på måndag och filosofi historia på torsdag. Hoppas båda kurserna blir kul och har en massa roliga människor =D
Eftersom det är bröllop så kommer juh en massa människor hit oxå. Saara och anders kommer på torsdag och dom kommer juh bo här vilket e lugnt. Saara har bot här tillräckligt mycke för att sluta vara gäst och bli mer familj men sen e de juh släkten från småland... Lär bli lagom trågnt och många att underhålla.
Sist men inte minst så ska jag på en visning nu på måndag =D=D Ligger tvåa i kön så har en chans att få den. De är en etta men den e stor och har ett ordentligt kök och en balkong =D

Blir nog fullt upp men som tur var jobbar jqag inget alls nästa vecka e bara imorgon jag ska dit

Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback