Mitt hår säger yeey

Va in till stan idag med Lollo coh små shoppade. Lyckades efter mycke om och men ta mig förbi body shop och köpa mitt shampo och balsam som jag saknat så mycke och de va fan svin dyrt! 140 spän för en flaska på 200 ml!! Sen är jag så dum och köper de ändå men va faan har saknat skiten. Köpte de första gången när jag var i skottland och har aldrig haft någon produkt som funkar så bra med mitt hår.  Om någon bryr sig så e de body shops "Honey moisturising". Och de luktar underbart.

Köpte oxå en jätte söt kaffekopp med matchande frukostskål och en ljusbricka med stenar, fast inga ljus än =P

Ska till Evas jobb imorgon. Ska hjälpa henne att släpa grejer runt om i skolan och sånt skit. Kanske inte det roligaste man kan göra men får betalt för de så varför inte. Största hatet mot de är att jag måste gå upp vid havl sex imorgonbitti. Borde väl antagligen sova nu =/
Men nu är äntligen all tapetsering klart så jag slipper gå upp på fredaf för å släppa in dom förbannade målarna. Inget personligt mot dom men När jag tvingas upp kl sju på morgonen när jag har semester så kommer jag avsky er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback