Typ nått

Om typ en timme kommer det börja droppa in folk här. Har lagt ner städningen, det får duga som det är nu. Känns inte riktigt som man har motivering att städa när man vet att man kommer behöva göra det imorgon igen. Jag har plockat undan vad mer kan begäras av mig..?
Tyckte jag var duktig oxå då jag satte upp en fin lapp i porten om att jag skulle ha inflyttnings fest. Helt klart vuxenpoäng! .. nästan iaf..
Kanske borde ta och käka nått oxå. Så mycke jag borde göra så lite ork. Vill bara att folket ska komma hit så man kan ha kul..
Har iaf betämmt mig för att funkar de inte ikväll lägger jag ner hela grejen.Nu har jag skrivit de, nu måste jag hålla de! inte för att en människa fattar vad jag snackar om men ändå. Förutom eventuellt Saara dårå..
Ska till Saara första heljen i december btw =D=D
Nää mat var det




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback