Nya tapeter!

Nu är målarna här och tapetserar om i min sovalkov. Eller snarare förbereder väggarna för att bli omtapetserade. Själv sitter jag vid bordet i köket och känner mig lagom obekväm. Vet lixom inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Men det är ett litet rum så dom bör juh inte vara här så länge ändå. Fast dom säger att dom i dag ska förberada väggarna och kommer tillbaka imorgon och slänger upp tapeterna. Hade hoppats att dom skulle bli klara i dag men blir väl att sova i sängen som står mitt på vardagsrums golvet ikväll. Antar att Det är tur att jag inte fått min soffa än för e inte säker på hur allt skulle få plats då. Börjar misstänka att jag inte får hem den dumma soffan den här veckan så de lär bli intressant hur inflyttningsfesten löser sig. Men va fan jag har juh ett golv =P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback