Fan oxå...

Vaknar av att jag har ont i nacken, legat i en dålig vinkel antar jag. Måste ha somnat när jag låg och läste. Liggar stilla i några minuter innan jag tar mig upp för att dricka ett glas vatten. Något känns fel. Jag står vid diskbänken och funderar på vad det är. I min nyvakna hjärna känns allt rörigt och det tar en stund. Men sen kommer jag på det. Stressar tillbaka till sängen för att hitta min mobil, lyckas slå ena tån i dörren på vägen. Hittar den bland alla sängkläder, tittar och vill i nästa sekund ha sönder något. Klockan är halv sju... Min kurs började kl sex..

Det här senariot kan bara visa en sak. Tydligen så kommer jag alltid, även om den är på kvällen, försova mig när det gäller skolor. Aldrig kommer jag kunna uppnå den perfekta närvaron.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback