tänka vs inte tänka ... och spindlar =/

Funderade lite på vem jag är idag. Eller mer hur jag fungerar. Hur jag reagerar i vissa siturationer. Och speciellt hur vissa saker som jag ser som självklara inte direkt är självklara för andra.. okej den där meningen var juh extremt smart =/ Jag tänker inte innan jag gör saker. Eller jag tänker innan jag gör vissa saker men andra inte alls. Men är det inte roligare så? Om man ska hålla på och fundera på allt innan tänkt så mycke man skulle missat. Så mycke saker som var helt spontana som om man tänkt först hade skippat helt... Nää man ska inte tänka för mycket, Det blir roligare om man skippar tänkandet.

Btw det var en spindel i min säng. jag vaknade och en spindel kröp på min arm. Mosade den med boken "på y-fronten intet nytt" dålig bok men ändå. Sitter på govet i vardasrumet nu. Jag kommer aldrig sova igen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback