Synd om mig!!!!

Ska åka till Saara på måndag och vad gör jag? Jo jag går och blir handikappad. Kan knappt gå och har ett blåmärke stort som en melon vid knät... honung inte vatten dårå...
Jobbade i dag och det var ett halvt helvete speciellt då Ulrika va tvungen och åka iväg halva dagen så jag blev ensam där. Skulle egentligen ha jobbat i morgon med men när jag väl kom hem insåg jag att jag inte skulle orkat. Vilket suger av två anledningar, ett att jag förlorar så grymt med pengar på det och två att jag känner mig så elak mot den stackaren som måste in och jobba på sin lediga dag. Seriöst vi måste skaffa fler vikarer, funkar inte att ha tre stycken varav två måste ha mins en veckas förvarning då en pluggar i en annan stad och den andra har en liten bebis sen har vi den tredje som e helt värdelös =/ 
Tänkte ta å sätta min teori om att sömn fixar allt på prov nu. Vem vet kanske vaknar jag imorgon och har mirakulöst läkt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback