korkat, kaos och presenter

Jag är inte alltid världens smartaste har jag insett. Ibland så vet jag bara inte när jag bör hålla tyst. Borde bara skitigt i det men seriöst de irriterande skiten ur mig å då kändes de som en jätte bra ide men nu börjar jag, som sagt, inse att jag inte alltid är den smartaste..

Nästan hela den här dagen höll på å sluta i kaos för mig. Skulle komma lite folk hit å fira min ålderdom tillsammans med min familj i dag vid sex. Innan dess skulle jag å min mor på personalmöte å sist men inte minst skulle järfälla hus folket komma med alla våra köksluckor å lådor som vi saknat i en vecka.
Typ allt gick åt helvete, mötet drog ut på tiden så jag å morsan hamnade i köerna på vägen hem så höll nästan på å missa mitt eget kalas, låd människorna var flera timmar sena så hade knappt ett färdigt kök å mor min får frispel då hon inte hinner med hälften hon tänkt =/
fast slutade bra ändå, trots att "gästerna" fick underhålla sig själva ett tag

Btw, Tack Lollo för armbanden, sitter å leker med dom nu =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback