Städat och klart

Snart är Saara och Anders här. Jag har städat!! Visst jag välte julgranen, två ggr =/ hällde en kaffe kopp på de ny tvättade golvet, fick en gardin stång i huvudet och hade sönder ett glas under diskningen men nu är det städat!

Ska på bio ikväll. Se Avatar filmen. Antagligen första gången i historien jag och Saara e överens om vilken film vi ska se. Insåg dock att jag kommer få leka tredje hjulet hela veckan med dom två. Bjöd med Kimmy på bion så jag slipper känna mig lika mobbad där iaf. Nyår är nog lugnt dock, Saara e för söt för att leka par med Anders och dumpa mig =)

Ska nog ta och brygga lite kaffe och ta en cigg på balkongen. De stinker rengöringsmedel här =S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback