dumma jobb dumma tåg

Länge sen jag skrev något här...

sovit hela dagen efter att en miss gjorde att jag jobbade 25 timmar i streck. När jag 'ntligen kom hem i morse sov jag innan jag lagt mig och vaknade först vid nio tiden. Smått oskickligt då jag ska jobba imorgon natt och skulle behövt sova inatt. Menmen..

Jag älskar snön! den är jätte mysig och underbar och allt sånt men jag hatar hur tågen fungerar när snön kommer. Har fått vänta löjligt länge på tågen hela helgen. Men egentligen, snön kommer varje år och varje år går det åt helvete med sl trafiken. Man tycker juh att efter alla dessa år med snö så borde dom lärt sig något eller gjort något så tåg helvetet kan komma i tid!

Btw, haha sucker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback