som alltid sömnlös

så här sitter jag igen. Det är mer tidig morgon än natt.. är ledig i morgon =D och dagen efter det =D har börjat bli lite för ovanligt med ledighet numera. skulle egentligen ha jobbat i natt men slapp i sista sekund. hade räknat ut att om jag jobbat i natt så hade de sammanlagt blivigt 17 dagar i streck jag jobbat. men det e bra att jag har så mycket nu.. om några veckor kommer jag inte alls ha lika mycket jobb och då bäna och be om att få mer.

Vovven min växer. hon börjar bli riktigt stor nu. är konstigt när man tänker tillbaka på när hon först kom hit å var förliten för att komma upp i soffan och nu bara flyger hon upp. fast e inte konstigt att hon växt. hon är juh nästan 5 månader nu. fan vad tiden går fort! hela livet kommer juh ringa förbi utan att man märker de. tänk vad läskigt, bara vakna en dag, inse tt man är 30 och bara undra vart livet tig vägen... låter inte alls kul =/

Jag kom in på kursen!! de tar in 9 st till varje termin och jag var en av dem som kom in! e juh grymt coolt.. de ska bli så kul. börjar den 15:e så sitter bara å räknar ner dagarna nu =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback