måste de va en rubrik ?

Jag kommer vara helt död imorgon. Sitter på jobbet nu å de e helt okej egentligen bara man får komma hem i morgonbitti å sova bort några timmar. men inte imorgon. Usch å blää vad jag kommer vara trött.
Borde egentligen skriva på uppgiften för kursen, ska juh lämna in den på måndag, men har varken lust lr ideer å då går ändå allt åt helvete.
Har inget intressant å skriva alls. fast de har jag i för sig aldrig. Sitter bara här å ordbajsar. Jag gillar de ordet "ordbajsar" tyvärr va de inte jag som kom på de.. va lilla nuppinen som sa de till mig. men de e ett perfekt ord för exakt de jag gör nu.. bara sitter å skriver en massa skit för att jg inte har något bättre för mig.. Ordbajsa... sen så låter de sådär lagom seriöst oxå =)
btw så läste jag mitt förra inlägg å kom på att jag ska nog inte låta nån av personerna från min kurs råka läsa den här bloggen. å om ni råkar göra de så sorry menade inget illa... inte riktigt iaf



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback