Jag babblar bara

En kompis klagade på mig över att jag aldrig skrev något i min blogg. Och om jag ändå aldrig tänkte skriva nått kunde jag väl lika gärna ta bort den..

Så nu tänkte att jag kanske skulle ta å förtydliga vad meningen med de här stället är, jag skiter fulständigt om nån läser de här lr inte, jag tänker inte skriva om nått speciellt, jag har inget intresse av att skriva här regelbundet. Allt jag har de här till e för att när jag känner för de ska kunna skriva av mig lite så om de händer två ggr om dagen lr en gång i månaden kan jag inte säga nått om.

Söker du en blogg däer du kan följa med i någons liv lr liknande så råder jag dig till att hitta nått nytt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback